Annons

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Förskola och Förskoleklass 2: Ett roligt och pedagogiskt spel för barn

Förskola och Förskoleklass 2 av RosiMosi AB är ett roligt och pedagogiskt spel som syftar till att lära barn i åldrarna 2-7 grundläggande begrepp som räkning, sortering, bokstäver, fonetik, addition och subtraktion, stavning och mer. Med sina färgglada animationer, roliga ljudeffekter och hjälpsam röstnarration är detta spel perfekt för att underhålla barnen samtidigt som de lär sig.

Spelet innehåller 9 helt nya pedagogiska spel, var och en med ett annat ämne, och två spel är upplåsta gratis i den fria versionen. Den fullständiga versionen kan enkelt köpas via ett in-app-köp. De inkluderade spelen är Former, Sortering, Mönster, Alfabet, Fonetik, Stavning, Räkning, Addera & Subtrahera och Hoppa Räkna.

Förskola och Förskoleklass 2 är lätt att använda och kan spelas självständigt av barn eller med hjälp av en vuxen. Detta spel är perfekt för föräldrar som vill ge sina barn en engagerande och pedagogisk upplevelse.

Finns även på andra plattformar

Program tillgängligt på andra språk

Preschool and Kindergarten 2 för iPhone

• Betalt

• På Svenska
  • V 4.1

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Preschool and Kindergarten 2

Har du provat Preschool and Kindergarten 2? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.